Pytania i odpowiedzi

1. Czy istnieje możliwość bezkosztowego przełożenia dostawy na inny dzień? 

Tak. Wystarczy poinformować nas 2 dni przed planowaną przerwą do godziny 15:00. Dostawa na podany przez Państwa dzień zostanie wtedy wstrzymana i niewykorzystany zestaw przejdzie na kolejny możliwy dzień dostawy. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie - paragraf 3.

2. Czy można wybrać produkty, których nie lubię jeść?

Tak. Jednak takie zmiany w menu, ze względu na obowiązek przygotowywania zestawów w sposób indywidualny - podwyższają cenę zestawu o 20 zł/dzień. Szczegółowe informację prosimy wpisać w uwagach do zamówienia.

3. Ile kosztują, jeżeli dział logistyki może je w danym momencie zrealizować - dostawy do Legionowa, Wawra, Marek, Rembertowa, Ząbek, dalekiego Piaseczna i Konstancina?

Jeżeli dział logistyki może taką dostawę w danym tygodniu/miesiącu zrealizować - dopłata do 1 zestawu to 6 zł/dzień

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl